مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 15:202023-09-05سياسي

از تحصیل تا مداحی به عشق سیدالشهدا (ع)


نوجوانان و جوانان همدانی که عشق امام حسین (ع) و اهل بیت در دلهایشان نهادینه شده است، در کنار تحصیل و موفقیت های علمی توانسته اند مداحانی موفق نیز باشند.

- همدان- نوجوانان و جوانان همدانی که عشق امام حسین (ع) و اهل بیت در دلهایشان نهادینه شده است، در کنار تحصیل و موفقیت های علمی توانسته اند مداحانی موفق نیز باشند.

خبرگزاری مهر ، استان ها: روزگار نوجوانی که آغشته به کنجکاوی، روحیه مطالبه گری، شور و شوق و البته دوره ای گذار و همراه با شناخت هویت.

در این مسیر، نوجوانان و دانش آموزان همدانی نه تنها تحصیل و مطالعه را سرلوحه قرار دادند بلکه مداح اهل بیت شدند.

این نوجوانان که امروز جوانان پرافتخار مرز و بوم کشورمان هستند، از ورودشان به عرصه مداحی چنین گفتند: هر اتفاق خوبی که تجربه کرده ام، به خاطر رفاقتم با اهل بیت بوده است محمدحسین قنبری که متولد سال 1384 است و به تازگی فارغ التحصیل و در کنکور شرکت کرده است.

وی که به گفته خود در ایام خاص مداحی می کند، سرچشمه این موضوع را در دوران کودکی خود جستجو کرد، همان روزها که سن و سال کمی داشت و مادر برایش شعر می خواند.

شعرهایی که در جان محمدحسین نقش بستند و آنها را در مجلس روضه همسایه شأن می خواند… این مداح اهل بیت با بیان اینکه بعد از خواندن شعر در روضه خانگی همسایه مان مداحی را شروع کردم و تا ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تحصیل تا مداحی به عشق سیدالشهدا (ع)

از تحصیل تا مداحی به عشق سیدالشهدا (ع)