مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 15:552023-09-09اجتماعي

ارائه بیش از 103 هزار خدمت درمانی به زائران حسینی


مسئول بسیج جامعه پزشکی فارس از بازگشت جهادگران سلامت این استان از آیین پیاده روی اربعین حسینی خبر داد و یادآور شد که طی این مدت اعضای این جامعه، - بیش از 103 هزار خدمت به زائران سیدالشهدا(ع) ارائه کردند.

سرهنگ پاسدار حسین صمصام شنبه 18 شهریور با بیان اینکه امسال نیز همانند سال های گذشته، خدمات خالصانه ای به همت جهادگران سلامت استان فارس ثبت و در تاریخ ماندگار شد، گفت: بسیجیان دانشگاه علوم پزشکی استان فارس با راه اندازی 9 درمانگاه جهادی شبانه روزی در مسیر پیاده روی زائران حسینی و در جوار حرم سیدالشهدا (ع)، بیش از 103 هزار خدمت به زائرین طریق الحسین (ع) ارائه دادند.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس، مهمترین خدمات ارائه شده در طول روزهای برپایی این آیین معنوی از سوی جهادگران سلامت استان را شامل ویزیت پزشکان متخصص و عمومی، خدمات دندان پزشکی، توزیع داروخانه، تزریقات و سرم تراپی، پانسمان، سنجش فشارخون، قند خون و نوار قلب عنوان کرد.

صمصام با اشاره به اهمیت کنگره عظیم اربعین، ارتقاء سلامت معنوی به عنوان یکی از مسایل ضروری دنیای امروز را از دستاوردهای این سفر برشمرد و گفت: جهادگران شرکت کننده در این آیین، با این اندوخته معنوی از آرامش روحی و درک اهمیت کمک به زائران، بار دیگر به عرصه خدمت باز می گردند و این تاثیرگذاری همواره قاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه بیش از 103 هزار خدمت درمانی به زائران حسینی

ارائه بیش از 103 هزار خدمت درمانی به زائران حسینی