مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 13:252023-08-27ورزشي

کاشان نایب قهرمان مسابقات رول بال کشور شد


تیم منتخب کاشان در مسابقات قهرمانی اسکیت رول بال دسته جات آزاد مردان کشور عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر مسابقات قهرمانی اسکیت رول بال دسته جات آزاد مردان ایران در شهرستان آمل برگزار و با معرفی تیم قهرمان به کار خود پایان داد.

در این مسابقات که به مدت دو روز با حضور هفت تیم برگزار شد، تیم های هرمان آلفا خوزستان، گلسرام یزد، هیئت اسکیت مازندران، منتخب کاشان، سایمان تبریز، آپادانا خوزستان و اسپادانا اصفهان در دو گروه چهار و سه تیمی در سالن غدیر شهرستان آمل با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در پایان دور مقدماتی، نماینده کاشان با نتیجه هفت بر چهار بر تیم سد اسپادانا اصفهان غلبه کرد و به فینال این دوره از مسابقات راه یافت، همچنین تیم هیئت مازندران مقابل هرمان آلفا خوزستان با نتیجه چهار به سه شکست خورد و به دیدار رده بندی رسید.

در دیدار فینال، تیم هرمان آلفا خوزستان مقابل نماینده کاشان با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید و عنوان قهرمان این دوره از رقابت ها را کسب کرد.

در دیدار رده بندی نیز تیم هیئت اسکیت مازندران مقابل نماینده اصفهان با نتیجه چهار بر سه پیروز شد و به جایگاه سوم دست یافت.

پس از پایان مسابقات قهرمانی اسکیت رول بال دسته جات آزاد مردان کشور، تیم هرمان آلفا خوزستان در جایگاه نخست قرار گرفت و منتخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشان نایب قهرمان مسابقات رول بال کشور شد

کاشان نایب قهرمان مسابقات رول بال کشور شد