مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 23:252023-08-31حوادث

انهدام باند کلاهبرداری درج آگهی استخدام در فضای مجازی لرستان


فرمانده انتظامی لرستان از شناسایی و دستگیری اعضای باند چهارنفره کلاهبرداری آگهی استخدام کمیته امداد در فضای مجازی این استان با بیش از 140 شاکی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار یحیی الهی امروز پنج شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در پی شکایات تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه توسط افراد ناشناس از طریق فضای مجازی با درج آگهی استخدام کمیته امداد در استان لرستان و ایلام از آنان کلاهبرداری شده است، بلافاصله مراتب به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: پس از اخذ اظهارات افراد مال باخته و بررسی های اولیه مشخص شد قربانیان با مشاهده آگهی استخدام اقدام به برقراری ارتباط با فرد درج کننده آگهی کرده و افراد کلاهبردار نیز به بهانه ثبت نام و شرکت در آزمون مبلغ 125 هزار تومان از قربانیان اخذ و پس از آن پاسخگوی تماس های آنها نبوده است.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات پلیسی و تخصصی چهار نفر را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی، طی عملیات منسجم دستگیر و تحویل مراجع قضایی کردند گفت: بیش از 140 نفر به عنوان مال باخته مورد سو استفاده این افراد شیاد قرار گرفته است.

سردار الهی از عموم شهروندان خواست که در صورت بروز هرگونه مشکل و مواجهه با جرایم رایانه ای با مراجعه حضوری به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند کلاهبرداری درج آگهی استخدام در فضای مجازی لرستان

انهدام باند کلاهبرداری درج آگهی استخدام در فضای مجازی لرستان