مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 12:502023-08-30بين الملل

سودان، دیدار السیسی و البرهان را «نتیجه بخش» خواند


وزیر خارجه موقت سودان، دیدار فرمانده ارتش این کشور با رییس جمهور مصر را مثمرثمر خواند و اعلام کرد که دو طرف توافق کردند کار در گذرگاه های مرزی تسریع شود.

- وزیر خارجه موقت سودان، دیدار فرمانده ارتش این کشور با رییس جمهور مصر را مثمرثمر خواند و اعلام کرد که دو طرف توافق کردند کار در گذرگاه های مرزی تسریع شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری المیادین، خبرگزاری رسمی سودان (سونا) اعلام کرد، علی الصادق، وزیر خارجه وقت سودان در گفتگویی مطبوعاتی سفر عبدالفتاح البرهان، فرمانده ارتش این کشور به قاهره را نتیجه بخش و سازنده خواند.

الصادق در این گفتگو اظهار کرد: در این مذاکرات درباره تسریع کار گذرگاه های مرزی توافق شد، همچنین به حضور گسترده سودانی ها در مصر، تلاش های دولت مصر برای کمک به تسهیل خدمات پذیرش سودانی ها و تسهیل عبور و مرور تجار میان دو کشور با هدف گسترش و حمایت از فعالیت های تجاری در راستای منافع دو ملت پرداخته شد.

به گفته وزیر خارجه موقت سودان، در مذاکرات موضوع مدارس سودانی در مصر که به بهبود اوضاع آن جهت تضمین ثبات سال تحصیلی کمک می کند، بررسی شد.

عبدالفتاح السیسی، رییس جمهور مصر و عبدالفتاح البرهان، فرمانده ارتش سودان سه شنبه در شهر جدید العلمین با یکدیگر دیدار کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سودان، دیدار السیسی و البرهان را «نتیجه بخش» خواند

سودان، دیدار السیسی و البرهان را «نتیجه بخش» خواند