مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 10:452023-08-25بين الملل

درخواست عفو بین الملل برای آزادی زندانیان سیاسی در امارات


عفو بین الملل خواهان آزادی زندانیان سیاسی در امارات شد و بر لزوم توجه به سیاست ها و اقدامات سرکوبگرانه امارات تأکید کرد.

- عفو بین الملل خواهان آزادی زندانیان سیاسی در امارات شد و بر لزوم توجه به سیاست ها و اقدامات سرکوبگرانه امارات تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت روزنامه عربی 21، عفو بین الملل در بیانیه ای اعلام کرد: در سایه توجه جامعه جهانی به میزبانی امارات از نشست آب و هوا در این کشور (کاپ 28) نباید این مسئله باعث شود که نگاه ها از سیاست ها و اقدامات سرکوبگرانه امارات و کارنامه منفی آن منحرف شود.

امارات در طول چندین دهه منتقدان و مخالفان را تا حدی سرکوب کرده است که مانع وجود یک جامعه مدنی محلی مستقل در این کشور شده است.

عفو بین الملل اعلام کرد: از سال 2011 تعداد زیادی از اماراتی ها به خاطر حق آزادی بیان و تشکیل جمعیت ها یا پیوستن به آن بازداشت شده اند.

سال 2012 در یک محاکمه بسیار ظالمانه از 94 متهم 63 نفر به دلیل درخواستشان برای تحقق اصلاحات و دموکراسی به هفت إلی 10 سال حبس محکوم شدند.

55 نفر از این افراد بعد از چند ماه یا چندین سال از تکمیل دوره محکومیتشان همچنان در زندان هستند.

این سازمان به بازداشت احمد منصور، یکی از مهم ترین مدافعان حقوق بشر در امارات در سال 2017 و صدور حکم حبس 10 ساله برای وی اشاره و اعلام کرد، حداقل حدود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست عفو بین الملل برای آزادی زندانیان سیاسی در امارات

درخواست عفو بین الملل برای آزادی زندانیان سیاسی در امارات