مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 16:302023-08-23اقتصادي

مجوز راه اندازی اولین مرکز واسطه گری ازدواج در خراسان جنوبی اخذ شد


مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با اشاره به راه اندازی مجمع خیریه ازدواج در بیرجند، گفت: همچنین مجوز راه اندازی اولین مرکز واسطه گری ازدواج در استان اخذ شده است.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با اشاره به راه اندازی مجمع خیریه ازدواج در بیرجند، گفت: همچنین مجوز راه اندازی اولین مرکز واسطه گری ازدواج در استان اخذ شده است.

محسن قطبی، امروز چهارشنبه یکم شهریور در نشست خبری تشریح برنامه های هفته دولت با اشاره به عملکرد ورزش و جوانان در دولت سیزدهم با بیان اینکه 45 باب زمین چمن مصنوعی با 35 میلیارد تومان اعتبار در دو سال گذشته افتتاح شده است، اظهار کرد: تجهیز دو خانه جوان با اعتبار چهار میلیارد ریال و راه اندازی پنج باب استخر شنا از اقدامات انجام شده در حوزه عمرانی بوده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای 1402 تاکنون 10 میلیارد تومان اعتبار برای هیئت های ورزشی جذب کرده ایم، افزود: 47 میلیارد تومان هم از اعتبارات تملک دارایی به حوزه ورزش جوانان اختصاص یافته که 35 درصد این اعتبار مربوط به قاین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قطبی بیان کرد: در حال حاضر 85 سمن جوانان فعال در استان وجود دارد که 28 سمن در این دولت ایجاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز راه اندازی اولین مرکز واسطه گری ازدواج در خراسان جنوبی اخذ شد

مجوز راه اندازی اولین مرکز واسطه گری ازدواج در خراسان جنوبی اخذ شد