مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 00:052023-08-31اقتصادي

روزهای حساس مترو پرند


پرند که در واقع مسیر 19 کیلومتری بین فرودگاه امام خمینی (ره) تا شهر جدید پرند را شامل می شود؛ روزهای حساس و سرنوشت سازی را پشت سر می گذارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی فارس،  یکی از شهرهای اقماری اطراف تهران که طی سال های اخیر رشد جمعیت پرشتابی را تجربه کرده و پیش بینی می شود تا سال 1405 تعداد ساکنان آن به مرز 700 هزار نفر برسد، شهر جدید پرند است.

این شهر در 35 کیلومتری غرب پایتخت و در حاشیه آزاد راه ساوه واقع شده است.

جمعیت حال حاضر شهر پرند حدود 450 هزار نفر بوده و روزانه بین 30 تا 40 هزار نفر بین شهرهای تهران و پرند در تردد هستند که بخش عمده ای از آنها از طریق آزاد راه تهران-ساوه به محل کار خود دسترسی پیدا می کنند.

در حقیقت دغدغه خانواده های این جمعیت قابل توجه، صحت و سلامت سرپرستان خانوارهایی است که برای امرار معاش، مجبور هستند هر روز با جاده مرگ مواجه شوند.

58 کشته طی یک سال در آزادراه تهران – ساوه ظاهرا بعد از استان فارس، بیشترین تعداد تصادفات وسایل نقلیه به استان تهران مربوط می شود.

به طور مثال در 6 ماهه نخست امسال، وقوع 582 فقره تصادفات درون شهری، برون شهری و روستایی در استان تهران ثبت شده است و نکته عجیب تر آنکه در همین ماه شهریور 122 نفر بر اثر این تصادفات جان خود را از دست داده اند! اما یکی از پرخطرترین جاده های بین شهری استان تهران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزهای حساس مترو پرند

روزهای حساس مترو پرند