مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 14:052023-08-26اقتصادي

بهره برداری از 89 پروژه برق رسانی در خراسان جنوبی


بیرجند_ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: به مناسبت هفته دولت 89پروژه برق رسانی با سرمایه گذاری بالغ بر 113 میلیارد تومان در استان به بهره برداری  می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی دادگر بعد از ظهر شنبه در نشست خبری به منظور تشریح برنامه های هفته دولت ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: تعداد 89 پروژه برق رسانی به مناسبت هفته دولت در استان به بهره برداری می رسد.

وی تصریح کرد: این تعداد پروژه ها با سرمایه گذاری بالغ بر 113 میلیارد تومان در استان به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان جنوبی گفت: در راستای اهداف و برنامه های دولت سیزدهم، این تعداد طرح در مناطق شهری و روستایی استان افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

دادگر از احداث و بهره برداری بیش از 70 کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف، نصب و بهره برداری از 179 دستگاه ترانس و تبدیل بیش از 50 کیلومتر شبکه سیمی به خود نگهدار در هفته دولت در استان خبر داد و افزود: احداث و توسعه شبکه و تأمین برق متقاضیان، هوشمندسازی کنتورهای مشترکین، اصلاح و بهینه سازی شبکه های برق شهری و روستایی و توسعه و اصلاح شبکه روشنایی معابر را از مهمترین عناوین طرح های مورد افتتاح در طی این هفته در استان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 89 پروژه برق رسانی در خراسان جنوبی

بهره برداری از 89 پروژه برق رسانی در خراسان جنوبی