مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 12:002023-08-23پزشكي

معضلات استفاده از ظروف یک بارمصرف


کارشناس و مسئول بخش معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: ظروف یک بارمصرف، چند بار مصرف ساخته نشده اند و چند بار مصرفی از آنها برای سلامتی مضر است.

- ایسنا/اصفهان کارشناس و مسئول بخش معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: ظروف یک بارمصرف، چند بار مصرف ساخته نشده اند و چند بار مصرفی از آنها برای سلامتی مضر است.

ندا قسامی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص معایب استفاده از ظروف یکبار مصرف، اظهار کرد: همان طور که می دانیم در جهت پیشرفت صنعت، تقاضای مردم برای استفاده از ظروف یک بارمصرف افزایش یافته است.

صرفه جویی در زمان از جهت سرعت استفاده و استفاده در مکان های عمومی و موارد بهداشتی، از جمله مزایای خرید این ظروف خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه اکنون در مکان های مختلف استفاده از این ظروف جز عوامل ضروری زندگی بشر شده، افزود: اما غافل از اینکه تعداد دفعات استفاده از آنها و شرایط استفاده از ظروف یک بارمصرف بسیار مورد اهمیت است.

این ظروف یک بارمصرف هستند و برای چند بار مصرفی ساخته نشده اند، بنابراین برای چند بار مصرفی از آنها مضر است.

کارشناس و مسئول بخش معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، گفت: ظروف یک بارمصرف انواع مختلفی دارند، از جمله ظروف پلی استایرن، ظروف پلی پروپیلن، گیاهی و انواع مختلف دیگر اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معضلات استفاده از ظروف یک بارمصرف

معضلات استفاده از ظروف یک بارمصرف