مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 21:202023-08-30سياسي

چهاردهمین سمینار احتمال و فرایندهای تصادفی در رفسنجان برگزار شد


چهاردهمین سمینار احتمال و فرایندهای تصادفی از امروز هشتم شهریورماه به میزبانی دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان و با همکاری انجمن آمار ایران، - ایسنا/کرمان چهاردهمین سمینار احتمال و فرایندهای تصادفی از امروز هشتم شهریورماه به میزبانی دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان و با همکاری انجمن آمار ایران، پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ISC، مجتمع مس سرچشمه و مرکز شتابدهی شهید ستاری رفسنجان به صورت مجازی برگزار شد.

عبدالرحمن راسخ، رییس انجمن آمار ایران در آیین افتتاحیه این سمینار اظهار کرد: چهاردهمین سمینار احتمال و فرآیندهای تصادفی از جمله همایش هایی است که انجمن آمار ایران مستقیم در برگزاری آن دخیل است.

وی افزود: در سال 1401 یونسکو سال بین المللی علوم پایه برای توسعه پایدار را اعلام کرد که قاعدتاً در ایران هم ستادی در این خصوص تشکیل شد و برخی از انجمن ها در این ستاد حضور داشتند که انجمن آمار هم در این ستاد فعال بوده و این فعالیت ها باعث شد که رتبه انجمن آمار ایران از رتبه B به رتبه A ارتقا یابد.

رضا رنجبرکریمی، رییس دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان نیز با قدردانی از انجمن آمار ایران، گروه آمار دانشگاه ولی عصر (عج)، مجتمع مس سرچشمه، مرکز شتابدهی شهید ستاری رفسنجان و سایر کسانی که دانشگاه ولی عصر (عج) را در برگزاری این سمینار حمایت کردند، گفت: ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهاردهمین سمینار احتمال و فرایندهای تصادفی در رفسنجان برگزار شد

چهاردهمین سمینار احتمال و فرایندهای تصادفی در رفسنجان برگزار شد