مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 23:052023-09-10ورزشي

حافظ ساری همچنان در حسرت پیروزی در لیگ برتر فوتسال


تیم فوتسال حافظ ساری، پنجمین شکست متوالی خود در لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور را در خانه تجربه کرد تا همچنان درحسرت پیروزی در این فصل باقی بماند.

- ایسنا/مازندران تیم فوتسال حافظ ساری، پنجمین شکست متوالی خود در لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور را در خانه تجربه کرد تا همچنان درحسرت پیروزی در این فصل باقی بماند.

تیم حافظ ساری در دیداری معوقه از هفت نخست لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور، یکشنبه شب، 19 شهریور در سالن ورزشی سید رسول حسینی این شهر با نتیجه پر گل 7 بر 3 برابر میهمان خود مقاومت البرز تن به شکست داد تا همانند 4 مسابقه دیگر نتیجه به حریفان واگذار کرده باشد.

ساروی ها دراین بازی که از حمایت اندک تماشاگران خود سود می بردند، با نتیجه 7 بر 3 تن به شکست دادند تا بعد چند سال دوری از لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور، همچنان در حسرت پیروزی در این مسابقات بمانند.

دو تیم حافظ ساری و مقاومت البرز که تا پیش از این مسابقه با چهار شکست و یک مساوی در رده های سیزده و چهاردهم جدول رده بندی مسابقات قرار دارند، در واقع ساروی ها با این شکست یک دوئل 6 امتیازی را به مقاومت البرز واگذار کردند تا تنها با یک امتیاز در انتهای جدول قرار گیرند.

مدیران تیم حافظ ساری هفته گذشته و در پی کسب نتایج ضعیف، مصطفی نظری سنگربان سابق تیم ملی و سرمربی این تیم ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حافظ ساری همچنان در حسرت پیروزی در لیگ برتر فوتسال

حافظ ساری همچنان در حسرت پیروزی در لیگ برتر فوتسال