مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 11:302023-09-19سياسي

سردار علایی: گشت ارشاد را جمع کنید


حسین علایی، فرمانده سابق نیروی دریایی سپاه می گوید: من قبل از اینکه ماجرای مهسا امینی پیش بیاید پیشنهادی به یکی از دوستان دادم و گفتم این را به رهبری برسانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، مشارکت بالا در انتخابات تبدیل به دغدغه جدی برای دلسوزان نظام شده است، خاصه بعد از دو انتخابات اخیر مجلس و ریاست جمهوری که درصد مشارکت مردم در انتخابات به شدت ریزش کرده بود.

حسین علایی، فرمانده سابق نیروی دریایی سپاه و استاد دانشگاه تاکید دارد حاکمیت به دنبال افزایش مشارکت در انتخابات است اما تاکید می کند باید رضایت معیشتی مردم را فراهم کرد تا پای صندوق رأی بیایند.

سردار علایی با تاکید براینکه اگر انتخابات آزاد باشد مردم وارد صحنه می شوند، این را هم گفت که برخی دوست دارند انتخابات رقابت بین خودی ها باشد سردار حسین علایی استاد دانشگاه و فرمانده سابق نیروی دریایی سپاه پاسداران در کافه خبر خبرگزاری خبرآنلاین به سوالاتی پیرامون نیروهای خودسر، افزایش مشارکت در انتخابات، رقابت های انتخاباتی، جزایر سه گانه و .

پاسخ داد که مشروح آن را می خوانید؛ آقای علایی! از بدو انقلاب امام همواره با حضور و دخالت نظامیان در عرصه انتخابات مخالف بودند، مشخصا سوال من این است که در زمان تصدی گری شما و خصوصا آن زمان که فرماندهی نیروی دریایی سپاه را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار علایی: گشت ارشاد را جمع کنید

سردار علایی: گشت ارشاد را جمع کنید