مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 15:402023-08-23اقتصادي

افتتاح 11 طرح آبفا به مناسبت هفته دولت در قم


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم از افتتاح و کلنگ زنی 11 پروژه با اعتباری بالغ بر 5200 میلیارد ریال همزمان با هفته دولت خبر داد.

- ایسنا/قم مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم از افتتاح و کلنگ زنی 11 پروژه با اعتباری بالغ بر 5200 میلیارد ریال همزمان با هفته دولت خبر داد.

مهندس حسن بختیاری امروز یکم شهریورماه ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: هفته دولت فرصت مناسبی است برای تبیین فعالیت هایی که به منظور خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم صورت گرفته است.

وی در همین راستا از احداث مخزن ذخیره روستای جریک آغاج و حفر یک حلقه چاه برای این روستا خبر داد و گفت: احداث این پروژه ها با هدف رفع مشکل کمبود آب در این روستا با اعتباری بالغ بر 33 میلیارد ریال به انجام رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با اشاره به حفر یک حلقه چاه عمیق در قمرود، اظهار کرد: این چاه نیز به منظور رفع مشکل کم آبی در این روستا با اعتباری بالغ بر 26 میلیارد ریال حفر و وارد مدار بهره برداری شده است.

وی اصلاح و توسعه شبکه آب چهار روستای طایقان، خلج آباد، جنداب و خدیجه خاتون را از دیگر اقدامات انجام شده برشمرد و یادآور شد: به منظور پایداری آب در شبکه از ابتدای سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 11 طرح آبفا به مناسبت هفته دولت در قم

افتتاح 11 طرح آبفا به مناسبت هفته دولت در قم