مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 10:202023-09-18پزشكي

افزایش تخت های درمانی با اتمام ساخت پروژه های بیمارستانی در هرمزگان


رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: با تکمیل و راه اندازی پروزه های بیمارستانی هرمزگان، تخت های جدید به ظرفیت بیمارستانی استان برای خدمات دهی به بیماران اضافه می شود.

- ایسنا/هرمزگان رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: با تکمیل و راه اندازی پروزه های بیمارستانی هرمزگان، تخت های جدید به ظرفیت بیمارستانی استان برای خدمات دهی به بیماران اضافه می شود.

دکتر غلامعلی جاودان صبح امروز (27 شهریورماه) با اشاره به ساخت پروژه های بزرگ بیمارستانی در هرمزگان افزود: پروژه های بیمارستانی شامل بیمارستان 112 تختخوابی تخصصی و فوق تخصصی کودکان بندرعباس، کلان بیمارستان 531 تختخوابی شهدای هرمزگان، 160 تختخوابی میناب، 264 تختخوابی نفت ستاره خلیج فارس و همچنین 78 تختخوابی توسعه بیمارستان فارابی بستک است که با تکمیل و راه اندازی آن ها تخت های جدید به ظرفیت بیمارستانی استان برای خدمات دهی به بیماران اضافه می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بیان کرد: استان هرمزگان در حال حاضر با جمعیت حدود یک میلیون و 800 هزار نفر دارای 23 بیمارستان اعم از دولتی ، نظامی و بخش خصوصی با بیش از 2 هزار و 626 تخت فعال است.

وی بیان کرد: درحال حاضر مراحل ساخت بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی 112 تختخوابی کودکان بندرعباس به اتمام رسیده و آماده افتتاح در دور دوم سفر رییس جمهور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تخت های درمانی با اتمام ساخت پروژه های بیمارستانی در هرمزگان

افزایش تخت های درمانی با اتمام ساخت پروژه های بیمارستانی در هرمزگان