مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 12:302023-08-25اقتصادي

نشست چند جانبه بررسی اتصال مجتمع بندری انزلی به راه آهن سراسری


معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان از نشست چند جانبه بررسی اتصال مجتمع بندری انزلی به راه آهن سراسری در این اداره کل خبر داد.

- معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان خبرداد: نشست چند جانبه بررسی اتصال مجتمع بندری انزلی به راه آهن سراسری ایسنا/گیلان معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان از نشست چند جانبه بررسی اتصال مجتمع بندری انزلی به راه آهن سراسری در این اداره کل خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، مجتبی نظری روز گذشته با اعلام این خبر، اظهار کرد: در راستای پیگیری مصوبات جلسه هشتاد و هشتم شورای گفت وگوی بخش خصوصی و دولت، نشست بررسی و امکان سنجی اتصال مجتمع بندری انزلی به راه آهن سراسری جهت بهره مندی از حمل و نقل ترکیبی در اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان برگزار شد.

وی افزود: مدیر کل بنادر و دریانوردی استان، ناظر گمرکات استان گیلان و مدیرکل گمرک انزلی، نمایندگانی از طرح های شرکت مادرتخصصی ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل، راه آهن شمال، کشتیرانی دریای خزر، اتاق بازرگانی و صنایع، معادن و کشاورزی استان در این نشست چند جانبه حضور داشته و بحث کارشناسی بسیاری در این نشست انجام شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست چند جانبه بررسی اتصال مجتمع بندری انزلی به راه آهن سراسری

نشست چند جانبه بررسی اتصال مجتمع بندری انزلی به راه آهن سراسری