مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 14:402023-09-04اقتصادي

بازگشت ساعات کاری ادارات استان زنجان به روال گذشته


معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری زنجان گفت: بر اساس مصوبه دولت، ساعت آغاز به کار ادارات، بانک ها، نهادها و دستگاه های اجرایی استان از روز پنج شنبه 16 شهریورماه سال جاری به روال عادی خود باز خواهد گشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مرتضی شهامی، معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری زنجان در جمع خبرنگاران اظهارداشت: بر اساس مصوبه هیات دولت، ساعات کار همه دستگاه های اجرایی سطح کشور از 16 خرداد تا 15 شهریور یک ساعت زودتر اعلام شد.

معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری زنجان افزود: برای صرفه جویی در مصرف انرژی و تامین آسایش و آرامش مردم در ماه های گرم سال، این تصمیم اتخاذ شده بود و از 16 خردادماه همه دستگاه های اجرایی، ادارات دولتی، بانک ها، بیمه ها، شهرداری و سایر نهادهای دولتی و غیردولتی ساعت کاری شان یک ساعت زودتر آغاز می شد یعنی ساعت کاری از ساعت 6 تا 13 بود.

وی گفت: با توجه به خاتمه زمان اعلام شده از روز چهارشنبه (15 شهریورماه) و عبور از ماه های گرم سال، ساعت کاری ادارات استان از روز پنج شنبه (16 شهریورماه) هفته جاری طبق روال عادی خود آغاز خواهد شد.

شهامی خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه های اجرایی موظف بودند ترتیبی اتخاذ کنند تا جبران دو ساعت کسر کار به صورت دورکاری انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت ساعات کاری ادارات استان زنجان به روال گذشته

بازگشت ساعات کاری ادارات استان زنجان به روال گذشته