مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 14:352023-09-12ورزشي

آمادگی استانداری تهران برای بازسازی ورزشگاه آزادی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا فخاری استاندار تهران درباره بازسازی استادیوم فوتبال ورزشگاه آزادی گفت: وضعیت امروز مجموعه ورزشی آزادی وضعیت مطلوبی نیست و انتظار می رفت تا به سرعت بخش هایی که نیاز به ترمیم و بازسازی دارد؛ - استاندار تهران گفت: پروژه بازسازی مجموعه ورزشی آزادی از اعتبارات ملی هزینه می شود اما اگر دوستان کمک بخواهند ما دریغ نمی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا فخاری استاندار تهران درباره بازسازی استادیوم فوتبال ورزشگاه آزادی گفت: وضعیت امروز مجموعه ورزشی آزادی وضعیت مطلوبی نیست و انتظار می رفت تا به سرعت بخش هایی که نیاز به ترمیم و بازسازی دارد؛ مثل جایگاه ها، سکوها، راهرو ها و بخش هایی که باید در دسترس باشند، آماده شوند.

استاندار تهران تأکید کرد: ما در پایتخت جمهوری اسلامی هستیم و مجموعه ورزشی آزادی، به عنوان سند افتخاری است برای برگزاری مسابقات مهم و جهانی است و باید در شأن تهران باشد.

وی ادامه داد: از وزارت ورزش و جوانان درخواست داریم که در این خصوص با جدیت بیشتری ورود کند تا شرمنده مردم نشویم.

فخاری سپس گفت: تقاضای مردم برای حضور در ورزشگاه آزادی زیاد است و ما هم دوست داریم به خصوص بازی های ملی با حضور تماشاگران برگزار شود و امید است کمبود امکانات مرتفع شود و شرایط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی استانداری تهران برای بازسازی ورزشگاه آزادی

آمادگی استانداری تهران برای بازسازی ورزشگاه آزادی