مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 08:452023-09-05سياسي

جولان دروغ پردازی توسط رسانه های اصلاح طلب


چندی است برخی رسانه های اصلاح طلب با دروغ پراکنی به دنبال تشویش اذهان عمومی و بر هم زدن نظم جامعه هستند و اخیرا شیراز را خاستگاه رسیدن به خواسته هایشان برگزیده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، جمعه گذشته حجت الاسلام رضوی اردکانی، امام جمعه موقت شیراز در خطبه های نماز از عملکرد دولت تقدیر کرد و از ایجاد یک میلیون شغل سخن گفت، اندکی پس از خطبه ها سایت خبری انتخاب به دروغ از زبان امام جمعه موقت شیراز خبری را نقل کرد که دولت سیزدهم 20 میلیون شغل ایجاد کرده است! و به این طریق با جابجایی یک میلیون و 20 میلیون سعی کرد افکار عمومی را گمراه کند.

این رسانه اصلاح طلب جای یک میلیون را با 20 میلیون عوض و این خبر را در شبکه های مجازی منتشر کرد تا زمینه ساز یک دروغ پردازی بزرگ شود.

دروغ عجیب و غریبی که به سرعت و صراحتا از سوی امام جمعه موقت شیراز تکذیب شد و از انجا که صدا و تصویر ضبط شده از خطبه کامل نیز موجود بود، این دروغ را بیشتر عیان کرد.

تکذیب دروغی دیگر همچنین رسانه دیگری نیز اخیرا در خبری اعلام کرد که از مراجعه 300 نفر به یک زایشگاه در شیراز 290 نفر از آنها از اتباع خارجی و افغان بوده اند .

خبری که اساسا کذب است و توسط مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز هم رد شد؛ چراکه این رسانه پاییز سال گذشته هم این موضوع را مطرح کرده بود و این روزها دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جولان دروغ پردازی توسط رسانه های اصلاح طلب

جولان دروغ پردازی توسط رسانه های اصلاح طلب