مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 19:302023-09-14ورزشي

برترین استعداد های تیراندازی کشور در بخش پسران معرفی شدند + عکس


چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در رشته تیراندازی در بخش پسران به میزبانی اصفهان به پایان رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور در رشته تیراندازی و در بخش پسران با حضور 22 تیم و 141 مربی و ورزشکار شرکت کننده به مدت 2 روز به میزبانی اصفهان در سالن های شهید زرین و شهید خزایی فولاد مبارکه سپاهان برگزار شد.

در مسابقات اسلحه تفنگ تیم البرز متشکل از سید علی محمودیان، محمدمهدی طهماسبی و امیرمحمد برخورداری در رده نخست ایستاد؛ تهران با امیرمحمد مهدور، مانی یوسفی و مهدی رضایی دوم شد، آذربایجان غربی نیز که ایلیا جعفر پناه، عرفان علیزاده و علیرضا بهجت را در اختیار داشت در رده سوم قرار گرفت.

در بخش انفرادی سید علی محمودیان از البرز به مقام نخست دست یافت، ماهان صفری ایلام و ایلیا جعفرپناه از آذربایجان غربی در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

در رقابت های اسلحه تپانچه انفرادی حسین گوهری از تهران اول شد، محمدرضا احمدی از بوشهر در رده دوم ایستاد و محمد فریدی از خراسان شمالی در جایگاه سوم قرار گرفت.

در بخش تیمی تهران با حضور حسین گوهری، محمد حسین نعمتی و پارسا فرجی اول شد، تیم بوشهر متشکل از محمد رضا احمدی، محمدرضا ری شهری و حامد شریفی در رده دوم قرار گرفت، قزوین نیز که محمدصدرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین استعداد های تیراندازی کشور در بخش پسران معرفی شدند + عکس

برترین استعداد های تیراندازی کشور در بخش پسران معرفی شدند + عکس