مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 18:352023-09-20اقتصادي

احیاء کارخانه بزرگ صنعتی کهگیلویه و بویراحمد پس از دستور رییس جمهور


مدیرعامل شرکت هلدینگ سازمان اقتصادی کوثر گفت: پس از دستور رییس جمهور مبنی بر احیاء کارخانه آرد و نشاسته و دکستروز یاسوج به چرخه تولید، احیاء این کارخانه به سرعت در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، در سفر تیرماه امسال هیات دولت به کهگیلویه و بویراحمد رییس جمهور با انتخاب بازده زمانی دو ماهه خواستار راه اندازی کارخانه آرد و نشاسته و دگستروز یاسوج شد و این اولتیماتوم را به سازمان اقتصادی کوثر داد که در صورتی که در زمان تعیین شده به چرخه تولید بازنگردد کارخانه واگذار می شود.

در همین خصوص مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری کشاورزی سازمان اقتصادی کوثر گفت: طبق دستور رییس جمهور احیاء کارخانه آرد و نشاسته و دکستروز در دستور کار این سازمان قرار گرفت که این واحد به سرعت احیاء شود.

غلامی عنوان کرد: زمان بندی و برنامه اجرایی برای احیاء این واحد در چهار فاز نهایی شده است که فاز اول کارخانه آرد، فاز دوم نشاسته و تصفیه خانه ، فاز سوم کارخانه گلوکز و دکستروز و فاز چهارم خوراک دام است.

وی گفت: آماده سرمایه گذاری در زمینه پرورش طیور و دام، گلخانه، دام سبک و سنگین، آبزیان و سایر بخش های حوزه کشاورزی در کهگیلویه و بویراحمد هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیاء کارخانه بزرگ صنعتی کهگیلویه و بویراحمد پس از دستور رییس جمهور

احیاء کارخانه بزرگ صنعتی کهگیلویه و بویراحمد پس از دستور رییس جمهور