مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 12:202023-09-20اقتصادي

منشأیابی آب های ژرف در 5 استان/ایجاد سکوی پشتیبانی برای دانش بنیان ها


دبیر ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان آب، اقلیم و محیط زیست معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، گفت: ما به غیر از سیستان و بلوچستان در استان های سمنان، - یزد، اصفهان و خراسان جنوبی مطالعه در زمینه منشأیابی آب های ژرف داریم و تا زمانی که این مطالعات تکمیل نشده است، نباید به عنوان منابع آب پایدار در نظر گرفته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمدمهدی نوربخش در نشست خبری امروز با اشاره به برنامه های این ستاد در 6 ماهه دوم سال جاری، گفت: برنامه های ما در دو بخش توسعه بازار شرکت های دانش بنیان و تقویت زیر ساخت ها تعریف شده است.

وی آب و آبفا، محیط زیست و اقلیم و زیر ساخت های توسعه اکوسیستم اقتصاد دانش بنیان در بخش آب، محیط زیست و اقلیم را از محورهای فعالیت ستاد آب و اقلیم نام برد و یادآور شد: در حوزه آب و آبفا و فاضلاب تکمیل و ارتقای زنجیره نمک زدایی را در دستور کار داریم؛ چرا که یکی از چالش های کشور در بخش آب، تامین منابع پایدار آب است و کشور در شمال و جنوب دارای منابع آبی خدادادی است.

نوربخش خاطر نشان کرد: استفاده از منابع آبی دریا در حیطه مسؤولیت های وزارت نیرو است و ما در حوزه توسعه انواع فناوری های نمک زدایی فعال هستیم و با این وزارتخانه در حال همکاری هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منشأیابی آب های ژرف در 5 استان/ایجاد سکوی پشتیبانی برای دانش بنیان ها

منشأیابی آب های ژرف در 5 استان/ایجاد سکوی پشتیبانی برای دانش بنیان ها