مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 12:302023-08-31سياسي

راهپیمایی جاماندگان اربعین در البرز برگزار می شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز از برگزاری راهپیمایی جاماندگان اربعین خبر داد و گفت: در این میان 200 موکب مستقر خواهد شد.

- حجت الاسلام والمسلمین مهدی ولایی برحق، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرگزاری فارس از کرج، گفت: جمعی از مردم شریف استان البرز توفیق حضور در کربلای معلی و زیارت عتبات دارند اما جمع کثیری جامانده از زیارت اربعین حسینی هستند؛ جمعی که در فراق زیارت و راهپیمایی پیاده نجف تا کربلا در جاماندگی محزون اند.

وی اضافه کرد: همچون سنوات گذشته مسیر هایی به یاد راهپیمایی مسیر نجف تا کربلا در سراسر کشور برپا می شود؛ در استان البرز نیز شهر های مختلف خود را برای برپایی این رویداد آماده می کنند.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز از برپایی 200 موکب در مسیر 10 کیلومتری از امام زاده حسن تا امام زاده محمد(ع) برای راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در این شهر خبر داد و اظهار کرد: این آیین از ساعت 8 صبح روز اربعین سید الشهدا(ع) برقرار خواهد بود و حضور اقشار مختلف و اصحاب رسانه برای پررنگ تر شدن این رویداد از اهمیت بالایی برخوردار است.

ولایی برحق گفت: این آیین در راستای یادآوری حال و هوای مسیر نجف تا کربلا برپا می شود؛ حضور اقوام مختلف یکی از ویژگی هایی است که مسیر 10 کیلومتری میان این دو امام زاده وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی جاماندگان اربعین در البرز برگزار می شود

راهپیمایی جاماندگان اربعین در البرز برگزار می شود