مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 09:152023-09-02سياسي

مخبر: تردد روان در مرزها حاصل همکاری خوب دولت ایران و عراق است


معاون اول رییس جمهور با اشاره به تدارک زیرساخت های وسیع توسط دولت ایران در مرزها،گفت: دولت و مردم عراق همکاری خوبی در بحث اربعین داشته اند و روانی تردد از مرزها حاصل همین همراهی ها و همکاری ها است.

- ایسنا/خوزستان معاون اول رییس جمهور با اشاره به تدارک زیرساخت های وسیع توسط دولت ایران در مرزها،گفت: دولت و مردم عراق همکاری خوبی در بحث اربعین داشته اند و روانی تردد از مرزها حاصل همین همراهی ها و همکاری ها است.

محمد مخبر که به منظور آغاز عملیات اجرایی راه آهن شلمچه بصره به خوزستان سفر کرده است، امروز (یازدهم شهریورماه) در فرودگاه آبادان، اظهارکرد: این طرح یک سابقه چهل و چند ساله دارد و متاسفانه سال ها مانده بود و چندبار اراده شد که طرح اجرایی شود اما نشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: خوشبختانه با تصمیم دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت عراق و اهتمام نخست وزیر این کشور مسایل اجرای این طرح حل شد و از امروز عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

معاون اول رییس جمهور گفت: همچنین امروز بازدیدی از مرز شلمچه خواهیم داشت و با زوار اربعین دیدار خواهیم کرد و پس از آن نیز در مرز مهران با زوار دیدار خواهیم کرد.

وی بیان کرد: خوشبختانه امسال زیرساخت های وسیعی توسط دولت از سال گذشته تدارک دیده شد و کارهای مهمی در همه مرزهای خسروی و مهران و شلمچه و چذاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخبر: تردد روان در مرزها حاصل همکاری خوب دولت ایران و عراق است

مخبر: تردد روان در مرزها حاصل همکاری خوب دولت ایران و عراق است