مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 19:002023-09-15سياسي

چه کسی به فکر وضعیت اسفبار بازار کهگیلویه و بویراحمد است


امام جمعه بهمه ای از وضعیت اسفبار بازار در استان کهگیلویه و بویراحمد انتقاد کرد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهمیی: نماز جمعه این هفته شهرستان بهمیی به امامت حجت الاسلام صلواتی اقامه شد.

امام جمعه شهرستان بهمیی گفت: جهان امروز در آستانه تحول است حضرت آیت الله خامنه ای جهان امروز را هم در آستانه تحول و تضعیف قدرت های استعماری و برآمدن قدرت های جدید منطقه ای و جهانی را دو خصیصه این تحولات بزرگ برشمردند.

وی افزود: قدرت آمریکا برای تغییر دادن دولت ها افول محسوس کرده است ایشان با استناد به حرف های برخی منابع غربی، شاخص های اقتدار آمریکا از جمله در زمینه اقتصاد را در حال تنزل خواندند و گفتند: قدرت آمریکا برای تغییر دادن دولت ها نیز افول محسوسی کرده است ، رهبر انقلاب در همین زمینه گفتند: روزگاری آمریکا با اعزام یک مامور با یک چمدان پول به ایران، کودتای 28مرداد را سازمان داد، اما امروز در هیچ کشوری، این امکان قدرت نمایی را ندارد و به همین دلیل به جنگ پرهزینه ترکیبی روی آورده، اما در این مسیر نیز ناکام مانده است.

ایشان ناکامی در سوریه و فرار ذلت بار از افغانستان را دو نمونه مشهود افول قدرت آمریکا خواندند.

صلواتی خاطر نشان کرد: آمریکایی ها به اینکه می خواهند در ایران وضعیتی مانند سوریه و یمن ایجاد کنند، افزودند: آنها بدون تردید نمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسی به فکر وضعیت اسفبار بازار کهگیلویه و بویراحمد است

چه کسی به فکر وضعیت اسفبار بازار کهگیلویه و بویراحمد است