مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 08:512023-08-28اجتماعي

کمبود اتوبوس برای جابه جایی زائران اربعین نداریم


مهرداد آهکی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه تا روز گذشته بیش از 6 هزار نفر از همدان عازم مرزهای منتهی به عراق برای حضور در پیاده روی اربعین حسینی شده اند اظهار کرد: شب گذشته 900 نفر از همدان عازم شدند که این حجم زائر روز به روز رو به افزایش است.

وی با تاکید بر اینکه خدمت رسانی به زوار اربعین و تمهیدات لازم برای انتقال آنها به مرزها در دستور کار است گفت: از شب گذشته حضور زائران در پایانه همدان افزایش سه برابری داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با بیان اینکه همکاران پایانه تمهیدات لازم را برای هر زائری که تقاضای سفر دارد، فراهم می کنند افزود: تدابیر لازم برای زائران اندیشیده شده به طوری که اگر اتوبوس نبود از میدل باس برای جابه جایی زائران استفاده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اتوبوس های همدان بیشتر به سمت مرز مهران تردد دارند عنوان کرد: پس از مرز مهران مرز خسروی بیشترین متقاضی را دارد.

آهکی با بیان اینکه برخی از زائران شهرهای دیگر نیز از پایانه همدان خواستار اعزام به مرزها هستند تصریح کرد: این افراد سعی کنند از شهر خودشان اعزام شوند تا توازن اتوبوس از مبدا و مقصد رعایت شده و خدمات رسانی بهبود یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود اتوبوس برای جابه جایی زائران اربعین نداریم

کمبود اتوبوس برای جابه جایی زائران اربعین نداریم