مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 11:452023-09-18بين الملل

اظهارنظر جدید نتانیاهو درباره مکان دیدار با بایدن؛فاقد اهمیت است!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از وبگاه المیادین، رسانه های عبری گزارش دادند که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی پیش از سفر به نیویورک برای شرکت در نشست مجمع عمومی سازمان ملل، - اظهارنظر جدید نتانیاهو درباره مکان دیدار با بایدن؛فاقد اهمیت است! نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی مدعی شد که مکان دیدار وی با رییس جمهور آمریکا موضوعی فاقد اهمیت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از وبگاه المیادین، رسانه های عبری گزارش دادند که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی پیش از سفر به نیویورک برای شرکت در نشست مجمع عمومی سازمان ملل، درباره دیدارش با جو بایدن رییس جمهور آمریکا در نیویورک اظهار نظر کرده است.

پیش از این رسانه های آمریکایی گزارش دادند که بایدن به دلیل نگرانی اعتراضات مخالفان نتانیاهو در واشنگتن، در نظر دارد با وی در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل در همان شهر نیویورک دیدار کند و برنامه ای برای استقبال از نتانیاهو در کاخ سفید ندارد.

منابع آمریکایی عدم رسیدن مشاوران بایدن به جمع بندی و تفاهم در ارتباط با دیدار بایدن و نتانیاهو در کاخ سفید را از دیگر مسائل دخیل در این موضوع عنوان کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارنظر جدید نتانیاهو درباره مکان دیدار با بایدن؛فاقد اهمیت است!

اظهارنظر جدید نتانیاهو درباره مکان دیدار با بایدن؛فاقد اهمیت است!