مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 08:202023-08-27اجتماعي

اعزام یک هزار و 118 زائر زنجانی به مرز مهران در سومین روز شهریور


معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از اعزام یک هزار و 118 زائر با 42 دستگاه اتوبوس در سومین روز شهریور به مرز مهران از استان زنجان خبر داد.

- یک مسئول در اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان زنجان عنوان کرد اعزام یک هزار و 118 زائر زنجانی به مرز مهران در سومین روز شهریور ایسنا/زنجان معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از اعزام یک هزار و 118 زائر با 42 دستگاه اتوبوس در سومین روز شهریور به مرز مهران از استان زنجان خبر داد.

علی مدقالچی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: یک هزار و 118 مسافر از مبادی شهرستان های زنجان با 42 دستگاه ناوگان عمومی مسافری به مرز مهران اعزام شدند.

وی گفت: همچنین در این مدت 3 هزار و 388 مسافر با 113 ناوگان اتوبوسی به مرزهایی که برای ورود زائران حسینی به خاک عراق پیش بینی شده است، تردد کردند.

مدقالچی عنوان کرد: امسال برای خدمات دهی هر چه بهتر به زائران حسینی، تعداد مرزهای ورود به عراق افزایش یافته و علاوه بر مرز مهران، مرزهای خسروی، باشماق، تمرچین، شلمچه و چزابه با خدمات بهتر و مناسب تر آماده پذیرایی از مسافران است.

معاون حمل ونقل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان ادامه داد: زائران می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق میز پاسخ گویی و رسیدگی به شکایات زائران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام یک هزار و 118 زائر زنجانی به مرز مهران در سومین روز شهریور

اعزام یک هزار و 118 زائر زنجانی به مرز مهران در سومین روز شهریور