مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 00:202023-08-30اقتصادي

میراث «باب راس» به چه کسی رسید؟


«باب راس» نقاش معروف برنامه «لذت نقاشی» پس از رسیدن به شهرت تنها حدود یک دهه زندگی کرد؛ اما پس از مرگ، دعواهای حقوقی فراوانی بر سر دارایی های میلیون دلاری اش شکل گرفت.

- باب راس نقاش معروف برنامه لذت نقاشی پس از رسیدن به شهرت تنها حدود یک دهه زندگی کرد؛ اما پس از مرگ، دعواهای حقوقی فراوانی بر سر دارایی های میلیون دلاری اش شکل گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، باب راس به عنوان یک چهره محبوب در دنیای نقاشی از طریق برنامه لذت نقاشی که اولین بار از شبکه PBS در دهه 1980 میلادی به روی آنتن می رفت، با حضوری آرام و در عین حال تأثیرگذار در تلویزیون، به شهرت فراوانی دست یافت.

او به سرعت بین سال های 1983 و 1984 طرفداران زیادی پیدا کرد اما با مرگ غم انگیز این هنرمند در سال 1995، مدیریت میراث او متوقف نشد و شرکای تجاری اش، والت و آنت کوالسکی مسئولیت نظارت بر میراث او را از طریق تأسیس یک شرکت با عنوان باب راس بر عهده گرفتند.

با این حال، بر اساس گزارش ها، در اواخر عمر باب راس بین او کوالسکی ها اختلافات حقوقی وجود داشته و این اختلافات حول حقوق نام باب راس ، استفاده از تصویر و مالکیت معنوی ارزشمند او بوده است.

باب راس می خواست برادرش جیمی کاکس و پسرش استیو راس حقوق او را به ارث ببرند شراکت بین باب راس و کوالسکی ها زمانی آغاز شد که والت و آنت کوالسکی به راس کمک کردند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میراث «باب راس» به چه کسی رسید؟

میراث «باب راس» به چه کسی رسید؟