مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 19:052023-09-03اجتماعي

اعزام روزانه 50 اتوبوس به مرزهای کشور


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از اعزام روزانه بیش از 50 اتوبوس به مرزهای کشور برای بازگشت زائران اربعین خبر داد.

- مهرداد آهکی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه مدیریت پایانه مهران متفاوت است و هر استانی که خودرویی برای برگشت زائران نداشته باشد با مدیریت مهران برنامه ریزی می شود اظهار کرد: بر این اساس ممکن است از اتوبوس های سایر استان ها برای استان های دیگر استفاده شود.

وی با بیان اینکه از همدان نیز روزانه بیش از 50 اتوبوس به مهران اعزام می شود افزود: روز گذشته 52 اتوبوس به مرز مهران اعزام شد و مشکلی در تردد زائران نیست.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان خاطرنشان کرد: نرخ برگشت زائران تفاوتی با زمان رفت ندارد و طبق اعلام وزیر به منظور تشرف اکثریت مردم به کربلا، 25 درصد نرخ کرایه رفت اتوبوس ها کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه در اعزام مینی بوس و سواری به مرزها نیز مشکلی نداریم گفت: روز گذشته 15 دستگاه مینی بوس به سمت مرز حرکت کرد.

آهکی با تاکید بر اینکه به تدریج مسافر مسیر رفت و برگشت متعادل می شود یادآور شد: همانطور که در روزهای قبل اتوبوس ها با ظرفیت کامل حرکت کرده و خالی برمی گشتند، با نزدیک تر شدن به روزهای پایانی پیاده روی اربعین، اتوبوس ها خالی می روند و با ظرفیت کامل برمی گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام روزانه 50 اتوبوس به مرزهای کشور

اعزام روزانه 50 اتوبوس به مرزهای کشور