مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 11:352023-09-03سياسي

پرونده بزرگترین خرابکاری صنایع موشکی ایران در قاب شبکه سه + فیلم


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سرتیپ پاسدار سید مهدی فرحی جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح در مستندی به زوایایی جدید از پرونده بزرگترین خرابکاری صنعتی در صنایع موشکی ایران پرداخت و گفت: - پرونده بزرگترین خرابکاری صنایع موشکی ایران در قاب شبکه سه + فیلم زوایایی جدید از پرونده بزرگترین خرابکاری صنعتی در صنایع موشکی ایران از زبان جانشین وزیر دفاع از شبکه سه پخش شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سرتیپ پاسدار سید مهدی فرحی جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح در مستندی به زوایایی جدید از پرونده بزرگترین خرابکاری صنعتی در صنایع موشکی ایران پرداخت و گفت:به لطف خدا و همت بلند جوانان کشور در عرصه دفاعی و تولید قدرت دفاعی چه در عرصه محصولات جدید و همچنین فناوری های جدید دستاورد های خوبی حاصل شده است.

وابستگی ها به حداقل رسیده و نوآوری به معنای واقعی در حال توسعه است.

وی ادامه داد: محصولات جدید، بی نظیر و اثر بخش وجود دارد و به همین اندازه دشمن صهیونیستی به هر کاری دست می زند تا بتواند خرابکاری کند.

وی عنوان کرد:از همه ابزار ها همچون پول، افراد نفوذی، وابستگی ما، تحریم برای خرابکاری استفاده می کند، تا ببیند ما وابستگی داریم یا در چه مواردی مشکلات داریم و ارتباطات خودمان را حفظ کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده بزرگترین خرابکاری صنایع موشکی ایران در قاب شبکه سه + فیلم

پرونده بزرگترین خرابکاری صنایع موشکی ایران در قاب شبکه سه + فیلم