مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 08:552023-09-17حوادث

افزایش 45 درصدی کشفیات قاچاق حیوانات در سال جاری


سرهنگ جمشید محبت خانی درباره قاچاق اعضای حیوانات در شبکه های مجازی اظهار کرد: یکی از جرائمی که طی سال های اخیر بسیار با آن مواجه می شویم، وقوع جرائم زیست محیطی از جمله قاچاق سلاح، - فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور گفت: میزان کشفیات قاچاق حیوانات حدود 45 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

سرهنگ جمشید محبت خانی درباره قاچاق اعضای حیوانات در شبکه های مجازی اظهار کرد: یکی از جرائمی که طی سال های اخیر بسیار با آن مواجه می شویم، وقوع جرائم زیست محیطی از جمله قاچاق سلاح، فروش سلاح شکاری، تبلیغ قاچاق، قاچاق حیات وحش به صورت زنده و تاکسیدرمی همچنین قاچاق آن ها از طریق فضای مجازی است بنابراین تصمیم گرفتیم این مسئله را به صورت جدی پیگیری کنیم.

وی افزود: معاونت حوزه فوریت های سایبری را برای کنترل و کاهش این جرائم در زیر مجموعه یگان حفاظت تعریف کردیم و خوشبختانه سازمان اداری استخدامی با ایجاد این معاونت موافقت کرده است.

این معاونت به صورت زیرمجموعه و یا تحت نظر پلیس فتای فراجا فعالیت خواهد کرد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور در ادامه با بیان اینکه بر اساس آمار های موجود روند جرائم زیست محیطی و رصد و کشفیات آن ها افزایشی بوده است، گفت: طی سال گذشته 187 پرونده قضایی در خصوص قاچاق تشکیل شد و افراد مرتبط با این معضلات به دادگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 45 درصدی کشفیات قاچاق حیوانات در سال جاری

افزایش 45 درصدی کشفیات قاچاق حیوانات در سال جاری