مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 21:552023-09-11اجتماعي

سبک زندگی اسلامی کاهش آسیب ها را به همراه دارد


مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: توسعه و تعمیق سبک زندگی اسلامی جز برنامه های اصلی آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید است که کاهش آسیب های اجتماعی را نیز به همراه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کلام الله صفری عصر دوشنبه در همایش جهاد تبیین در بین مدیران نواحی یک و 2 اردبیل اظهار کرد: در حالی سال تحصیلی جدید را تا 10 روز آینده آغاز می کنیم که در این مقطع حساس تلاش ما برای ارتقای توانمندی اخلاقی و معنوی نسل آینده و کاهش آسیب های اجتماعی ترویج و توسعه سبک زندگی اسلامی، دینی و معرفتی است.

وی تصریح کرد: با برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی برای دانش آموزان، معلمان و اولیا سعی داریم تا در کنار اصلاح سبک زندگی موجود، با آگاهی بخشی به نوجوانان و جوانان آنها را با سواد رسانه ای و ورود آگاهانه به فضای مجازی آشنا کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل به تهدیدها و آسیب های فضای مجازی اشاره کرد و گفت: این آسیب ها و تهدیدها را می توان به نقطه قوت در تقویت نظام تربیتی درست و صحیح تبدیل کرد که در این باب از ظرفیت متخصصان و کارشناسان امر استفاده خواهیم کرد.

صفری افزود: با شناسایی نقاط ضعف و همچنین قوت در سال تحصیلی جدید سعی می کنیم تا در 22 حوزه تعریف شده آسیب ها را به حداقل رسانده و نقاط قوت تعلیم و تربیت را استحکام بیشتری ببخشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبک زندگی اسلامی کاهش آسیب ها را به همراه دارد

سبک زندگی اسلامی کاهش آسیب ها را به همراه دارد