مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 11:402023-09-21سياسي

رییسی: کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و مالزی فعال شود


رییس جمهور با تأکید بر ضرورت فعال شدن کمیسیون مشترک اقتصادیِ ایران و مالزی برای بررسی راه های افزایش همکاری و رفع موانع موجود، تدوین برنامه جامع همکاری های بلندمدت فیمابین را بستری لازم برای ارتقای روابط دو کشور دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیت الله سید ابراهیم رییسی عصر چهارشنبه به وقت محلی، در ادامه برنامه های سومین روز سفر به نیویورک، در دیدار انور ابراهیم نخست وزیر مالزی که در هتل محل اقامت هیأت جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، پیشرفت های بسیار خوب ایران و مالزی در زمینه های پزشکی علمی، فناوری و صنعتی را بستری مناسب برای توسعه تعاملات و افزایش سطح همکاری های میان دو کشور دانست.

رییس جمهور در ادامه با تأکید بر ضرورت فعال شدن کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و مالزی برای بررسی راه های افزایش همکاری و همچنین رفع موانع موجود، تدوین برنامه جامع همکاری های بلندمدت فیمابین را بستری لازم و اقدامی مؤثر در ارتقای همه جانبه روابط دو کشور مسلمان دانست.

رییسی همچنین موضوع فرهنگ را از جمله ظرفیت های بسیار مهم برای گسترش روابط دو کشور عنوان کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران علاقمند است در کنار توسعه روابط اقتصادی و تجاری، روابط فرهنگی خود با مالزی را نیز گسترش دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و مالزی فعال شود

رییسی: کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و مالزی فعال شود