مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 15:452023-08-28سياسي

برگزاری مسابقه بین المللی «آیات عاشورا» در ایام اربعین حسینی


دبیر اجرایی شورای عالی قرآن و عترت شهرداری تهران گفت: امیدواریم جامعه قرآنی از این فرصت مغتنم که خیل عزاداران از سرتاسر دنیا به کربلا می آیند بهترین و استفاده را داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی سیفی، دبیر اجرایی شورای عالی قرآن و عترت شهرداری تهران، با اشاره به مهمترین برنامه های قرآنی شهرداری تهران در اربعین حسینی گفت: خدا را شاکریم که در ایام اربعین سالار شهیدان توفیق برنامه ریزی قرآنی برای مراسم پیاده روی و اعزام زائران حسینی (ع) به کربلا خواهیم داشت و امسال موضوعاتی در دستور کار قرار گرفت که کمتر شنیده و دیده شده است.

دبیر اجرایی شورای عالی قرآن و عترت شهرداری تهران افزود: با توجه به هتک حرمت های مکرر به ساحت مقدس قرآن در برخی کشورهای غربی، امسال حول محور آیاتی که وجود مقدس امام حسین (ع) از لحظه خروجشان از مدینه تا به نیزه شدن سر امام و حتی در مجالس قاتلانش توسط خود حضرت و اهل بیت ایشان تلاوت شده و در مقاتل و مناقب به آن ها اشاره شده، مسابقه بین المللی آیات عاشورا را به چند زبان دنیا خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: در ایام اربعین حسینی قرآن دوستان و عزاداران سیدالشهدا (ع) می توانند در این رقابت از طریق پیام رسان های داخلی و لینک هایی که منتشر خواهد شد، شرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقه بین المللی «آیات عاشورا» در ایام اربعین حسینی

برگزاری مسابقه بین المللی «آیات عاشورا» در ایام اربعین حسینی