مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 08:552023-09-02ورزشي

خبرهای کوتاه ورزشی از خراسان جنوبی


برگزاری دوره بازآموزی مربیان شنا، چهارمین دوره مسابقات کشتی آزاد نونهالان و مسابقات والیبال بانوان گرامیداشت هفته دولت از جمله رویدادهای ورزشی 24 ساعت گذشته در خراسان جنوبی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، یک دوره کلاس بازه آموزی ویژه مربیان درجه 3 شنا در دو بخش آقایان و بانوان در اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با حضور مربیانی از شهرستان های بیرجند، نهبندان، طبس، فردوس و قاین برگزار شد.

در این دوره 45 نفر از مربیان استان از ساعت 8 صبح تا 13 به مدت 5 ساعت با مدرسی فروزان الهیاری مدرس شنا آموزش ها و فنون جدید را آموختند.

چهارمین دوره مسابقات کشتی آزاد نونهالان خراسان جنوبی در بیرجند به مناسبت گرامیداشت هفته دولت مسابقات کشتی آزاد استان، انتخابی تیم اعزامی به چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزشی در تاریخ 10 شهریور ماه در محل سالن شهید کوشه ای بیرجند با حضور 7 تیم از شهرستان های استان برگزار که در پایان با درخشش کشتی گیران نونهال بیرجندی به پایان رسید.

در پایان این دوره از مسابقات با حضور مسؤولان از نفرات و تیم های برتر با اهدای مدال و کاپ تجلیل به عمل آمد.

مسابقات والیبال بانوان گرامیداشت هفته دولت مسابقات والیبال بانوان گرامیداشت هفته دولت شهرستان زیرکوه با قهرمانی تیم مدرسه والیبال ونوس پایان یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرهای کوتاه ورزشی از خراسان جنوبی

خبرهای کوتاه ورزشی از خراسان جنوبی