مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 12:502023-09-14حوادث

محور هراز یک طرفه شد


رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران از یک طرفه شدن محور هراز از ساعت 10 صبح به مدت 4 ساعت خبر داد .

- ایسنا/مازندران رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران از یک طرفه شدن محور هراز از ساعت 10 صبح به مدت 4 ساعت خبر داد .

سرهنگ جهان تاب امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر، گفت؛ محدودیت تردد از جنوب به شمال و از رودهن به سمت آمل تا ساعت 14 برای تخلیه بار ترافیکی اعمال خواهد شد .

وی با اشاره به انسداد مسیر مرزن آباد از ساعت 6 صبح امروز، افزود: منتظر تخلیه بار ترافیک هستیم تا بتوانیم اعمال محدودیت یک طرفه در محور کندوان را داشته باشیم.

رییس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه در محور هراز هم شاهد ترافیکی پرحجم و سنگین مقطعی هستیم، اضافه کرد: اعمال محدودیت یک طرفه طی امروز و روزهای جمعه 24 و شنبه 25 شهریور ماه به صورت مقطعی در دستور کار پلیس قرار دارد.

جهان تاب با بیان اینکه ترددخودروها در محورهای سوادکوه و کیاسر پرحجم است، یادآور شد: ممنوعیت تردد انواع تریلرها به جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 امروز و روزهای جمعه 24 و شنبه 25 شهریور ماه امسال از محور تهران-فیروزکوه-قائم شهر اجرا می شود.

وی به اجرای محدودیت های ترافیکی روزهای پایانی صفر در جاده های شمال اشاره کرد و گفت: تردد تمامی تریلره کماکان از محور هراز و تردد تمام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور هراز یک طرفه شد

محور هراز یک طرفه شد