مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 08:102023-09-18اقتصادي

استاندار مازندران: تولید گیاهان دارویی باید مورد حمایت قرار گیرد


استاندار مازندران با اشاره به اینکه جهادکشاورزی سامانه جامع تولید گیاهان دارویی را در استان راه اندازی کند، گفت: گیاهان دارویی که در روستاها تولید می شود ظرفیت بزرگی است که می تواند اقتصاد روستا را متحول کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران صبح امروز در بازدید از گروه صنعتی غذایی 111 در بابلسر، اظهار کرد: هدف از بازدید این مجموعه این است که مواد اولیه ای که این کارخانه نیاز دارد را در مراکز ثقل تولید آن که روستاها هستند تامین کنیم.

وی ادامه داد: باید نسبت به خرید تضمینی از روستاییان برنامه داشته باشیم و محصولات آنان را خریداری کنیم و با توجه به ظرفیت های فراوانی که در روستاها نهفته است باید این تولیدات را شناسایی کنیم.

استاندار مازندران بیان کرد: گیاهان دارویی که در روستاها تولید می شود ظرفیت بزرگی است که می تواند اقتصاد روستا را متحول کند.

حسینی پور خاطرنشان کرد: ایران دو درصد نیازهای گیاهان دارویی را تامین می کند و مازندران با توجه به اقلیم مناسبی که دارد به تنهایی می تواند این عدد را به 10 درصد برساند .

وی تصریح کرد: یکی از سیاست گذاری ها در شورای سیاست گذاری کشاورزی استان باید توسعه گیاهان دارویی باشد که برای توانمندسازی اقتصاد روستا باید مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار مازندران: تولید گیاهان دارویی باید مورد حمایت قرار گیرد

استاندار مازندران: تولید گیاهان دارویی باید مورد حمایت قرار گیرد