مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 08:102023-08-24اقتصادي

کلنگ زنی و افتتاح 275 پروژه در ملایر همزمان با هفته دولت


فرماندار ویژه ملایر از افتتاح یا کلنگ زنی 275 پروژه با اعتبار 14 هزار میلیارد تومان همزمان با هفته دولت در سطح شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان فرماندار ویژه ملایر از افتتاح یا کلنگ زنی 275 پروژه با اعتبار 14 هزار میلیارد تومان همزمان با هفته دولت در سطح شهرستان خبر داد.

سلمان اسماعیلی شب گذشته در جمع خبرنگاران به مناسبت آغاز هفته دولت، افزود: از این تعداد، 250 پروژه با اعتبار 976 میلیارد تومان افتتاح و 25 پروژه با اعتبار 13 هزار میلیارد تومان کلنگ زنی خواهد شد.

اسماعیلی با بیان اینکه این پروژه ها پس از افتتاح در مجموع 9280 شغل ایجاد می کنند، گفت: امسال یک رکورد تاریخی، بی نظیر و استثنایی را در هفته دولت ثبت می کنیم.

وی تأکید کرد: همه دستگاه های شهرستان اعم از دستگاه های خدمات رسان، تولیدی، دانشگاه ها، حوزه بهداشت و درمان، بخش خصوصی، شهرداران، برخی از دستگاه های ملی که در شهرستان پروژه دارند و دستگاه های ملی فرامنطقه ای برای هفته دولت پروژه قابل افتتاح یا کلنگ زنی دارند.

وی اعتبار پروژه های فعال شهرستان را بیش از 42 هزار میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: برای بخشی از مگا پروژه ها که ترکیبی از دولت و بخش خصوصی است، هنوز اعتبار تعریف نکردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی و افتتاح 275 پروژه در ملایر همزمان با هفته دولت

کلنگ زنی و افتتاح 275 پروژه در ملایر همزمان با هفته دولت