مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 14:352023-09-01سياسي

دولت به فکر بهبود وضعیت معیشتی مردم باشد


دولت باید به فکر معیشت مردم باشد همچنین به تولید بیشتر و مهار تورم توجه کند و مطابق با سخنان رهبر انقلاب نباید با مردم از مسیر استدلال سخن گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردستان، حجت الاسلام حسن دهشیری امام جمعه اردستان ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه این شهرستان، با اشاره به دیدار اعضای هیأت دولت با رهبر انقلاب اظهار داشت: رهبر انقلاب در این دیدار علاوه بر تشکر از دولت سیزدهم، به مواردی از جمله حضور در جمع مردم و فعالیت های مختلف در عرصه داخلی و خارجی اشاره کردند.

وی با بیان اینکه با توجه به سخن رهبری اگر مشکل بزرگ معیشت مردم حل نشود، اقدامات دیگر دولت دیده نمی شود، افزود: امروز دولت باید به فکر معیشت مردم باشد همچنین به تولید بیشتر و مهار تورم توجه کنند و مطابق با سخنان رهبر انقلاب نباید با مردم از مسیر استدلال سخن گفت.

دهشیری با بیان اینکه مردم مقام را به مسؤولان داده اند و مسؤولان باید خدمتگذار مردم باشند، خاطرنشان کرد: فلسفه مسؤولیت پذیری، خدمت به مردم است و مسؤولان باید ضمن حضور میدانی در میان مردم، خود را از مردم و خادم آن ها بدانند و این مورد اگر همواره مورد توجه قرار بگیرد، در مواجهه با مردم به گونه ای خوب عمل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت به فکر بهبود وضعیت معیشتی مردم باشد

دولت به فکر بهبود وضعیت معیشتی مردم باشد