مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 07:402023-08-27سياسي

دومین همایش سرمایه گذاری در فارس برگزار شد


با حضور استاندار فارس و فرمانداران شش شهرستان استان و سرمایه گذاران، دومین همایش فرصت های سرمایه گذاری در مرودشت برگزار شد.

- ایسنا/فارس با حضور استاندار فارس و فرمانداران شش شهرستان استان و سرمایه گذاران، دومین همایش فرصت های سرمایه گذاری در مرودشت برگزار شد.

استاندار فارس در این همایش با تاکید بر جذب سرمایه گذاران و حمایت از آنان در فارس اظهار کرد: سرمایه گذاری که با دید نوع دوستی وارد این عرصه می شود، حتما باید از جانب مدیران دستگاهها حمایت شود و بروکراسی های اداری را از جلوی پای آنها بردارند.

محمدهادی ایمانیه با pشهرستانپها و سرمایه گذاران شد و اظهار کرد: استفاده از مدل های جدید مالی امروز برای سرمایه گذاری یک اصل است و زیاد نباید به منابع دولتی تکیه کرد.

استاندار فارس خواستار مصرف بهینه انرژی از سوی سرمایه گذاران شد و گفت: با استفاده از روش های مختلف می توان به روند سرمایه گذاری و رونق اقتصادی در کشور کمک کرد.

ایمانیه همچنین بر ضرورت حمایت همه جانبه از سرمایه گذاران تاکید کرد و ادامه داد: در همین راستا در جریان سفر امروز به شهرستان مرودشت مصوب شد که یک شهرک صنعتی جدید تاسیس و عمدتا برای صنایع تبدیلی استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین همایش سرمایه گذاری در فارس برگزار شد

دومین همایش سرمایه گذاری در فارس برگزار شد