مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 03:002023-08-31اقتصادي

بندر نوشهر تبدیل به بندر گردشگری می شود


مدیر کل بنادر و دریانوردی مازندران با اشاره به اینکه شاید شرایط در 50 سال آینده باید به گونه ای پیش رود که بندر نوشهر به گردشگری مبدل شود، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نوشهر، سعید کیاکجوری در نشست خبری در جمع خبرنگاران شاهراه حیاتی بندر را آبراه آن دانست و اظهار کرد: اگر در بندر جرثقیل، اسکله، انبار، سیلو، مخزن راه دسترسی، گمرک و .

داشته باشیم اما کانال و آبراه نداشته باشیم سرمایه گذار ی ها هیچ می شود.

وی با اشاره به اینکه آبراه می تواند ارتباط حوضچه و بندر را برقرار کند، گفت: سعی کردیم با اقدامات ضروری ایمنی نسبی برای بنادر نوشهر و فریدونکنار ایجاد کنیم.

کیاکجوری به کاهش تراز آب دریای خزر اشاره کرد و افزود: لایروب ارس را به مدت 5 ماه در اختیار نداشتیم و با امکانات اولیه اقدامات لازم برای لایروبی را انجام دادیم.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران گفت: قرارداد 100 میلیارد تومانی جهت لایروبی 500 هزارمترمکعب برای بندر نوشهر بسته و همچنین قرارداد 50 میلیارد تومانی برای 250 هزار مترمکعب بندر فریدونکنار در دست اقدام است.

 کیاکجوری ضمن بیان اینکه در زنجیره تامین واردات و صادرات دستگاه های زیادی نقش آفرینی می کنند، افزود: هر کالایی وارد بندر شود موظفیم آن را تحویل و نگهداری کنیم تا صاحب کالا اظهارات خود را به گمرک اعلام کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بندر نوشهر تبدیل به بندر گردشگری می شود

بندر نوشهر تبدیل به بندر گردشگری می شود