مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 10:112023-09-09اقتصادي

الحاق زمین به چهار شهر استان اصفهان برای اجرای نهضت ملی مسکن


محمد بناییان، معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص اقدامات و بررسی های بعمل آمده برای تامین و الحاق اراضی در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، اظهار کرد: از مباحثی که در کارگروه امور زیربنایی مورد بررسی قرار می گیرد، موضوع تامین زمین برای این طرح است بنابراین برای الحاق اراضی ابتدا باید موضوع در کارگروه مطرح شود و پس از تصویب در مراجع ذی ربط، طرح زمین های الحاقی در کمیسیون ماده 5 ارائه و بررسی شود.

   وی با اشاره به اینکه در سال 1400 در راستای تامین اراضی مورد نیاز، به 9 شهر استان اصفهان زمین الحاق شد، افزود: شهرهای دهق، نایین، ورزنه، محمدآباد، نصرآباد، نیک آباد، فرخی و دهاقان از جمله این شهرها است.

   بناییان ادامه داد: در سال 1401 نیز به 29 شهر استان شامل نطنز، دهاقان، تیران، اردستان، مهاباد، فریدونشهر، چرمهین، نوش آباد، ابوزیدآباد، برزک، جوشقان، مشکات، کامو و چوگان، خور، فرخی، بویین و میاندشت، ورزنه، محمدآباد، تودشک، نیک آباد و کرکوند زمین الحاق شد.

   معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان عنوان کرد: زرین شهر، آران و بیدگل، شهرضا و بهارستان که جزء شهرهای دارای بیش از 50 هزار نفر جمعیت هستند نیز طرح ها و موضوع الحاقات آنها در مراجع در ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحاق زمین به چهار شهر استان اصفهان برای اجرای نهضت ملی مسکن

الحاق زمین به چهار شهر استان اصفهان برای اجرای نهضت ملی مسکن