مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 13:102023-08-24اقتصادي

افتتاح و بهره برداری از 60 طرح اقتصادی در هفته دولت در سبزوار


معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: همزمان با هفته دولت 65 طرح در حوزه های مختلف صنعت، معدن، کشاورزی، آموزش و خدماتی با اعتبار سه هزار و 500 میلیارد ریال در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سبزوار، حسین ابراهیی امروز در مراسم غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدای سبزوار اظهار کرد: هفته دولت فرصت مغتنمی برای بیان دستاوردها و امید آفرینی به جامعه است لذا مسئولان نهادهای مختلف از این ظرفیت نهایت استفاده را ببرند.

وی افزود: همزمان با هفته دولت 65 طرح در حوزه های مختلف صنعت، معدن، کشاورزی، آموزش و خدماتی با اعتبار سه هزار و 500 میلیارد ریال در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: مسئولان از بدنه مردم هستند که رسالتی سنگین بر دوش دارند که یک لحظه غفلت خسران دنیا و آخرت را برای آنها به همراه دارد.

گفتنی است؛ در این آین معنوی، مسئولان شهرستان سبزوار پس از قرائت پرفیض و معنوی زیارت عاشورا با قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان با آرمانهای امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب و شهدا بیعتی دوباره بستند.

پایان پیام/ 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و بهره برداری از 60 طرح اقتصادی در هفته دولت در سبزوار

افتتاح و بهره برداری از 60 طرح اقتصادی در هفته دولت در سبزوار