مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 21:152023-08-24اقتصادي

رفسنجان، بافت و رابر صاحب شبکه فاضلاب می شوند/ استفاده مجدد از پساب در بخش صنعت


علیرضا عبدیان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان در گفتگو با خبرنگار گروه استان ها خبرگزاری دانشجو با اشاره به اقدامات انجام شده در ماه های متمادی، - مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمان اعلام کرد که بزودی خبر های خوبی در رابطه با اجرای شبکه فاضلاب در شهر های رفسنجان، بافت و رابر با توجه به ضرورت های موجود اعلام خواهد شد.

علیرضا عبدیان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان در گفتگو با خبرنگار گروه استان ها خبرگزاری دانشجو با اشاره به اقدامات انجام شده در ماه های متمادی، اظهار امیدواری کرد که طی روز های آینده و در پاسخ به مطالبه گری مردم و در جهت خدمت رسانی مطلوب تر به شهروندان، خبر های خوشی در رابطه با اجرای شبکه فاضلاب در شهر های رفسنجان، بافت و رابر اعلام شود.

او گفت: شرکت آب و فاضلاب استان کرمان اعتقاد دارد که احداث و توسعه شبکه فاضلاب در شهرستان های استان کرمان منشاء برکات فراوانی برای شهروندان و صنعت استان بوده و مطابق استاندارد های جهانی، وجود شبکه فاضلاب در هر شهر یکی از نماد های توسعه یافتگی آن شهر محسوب می گردد.

وی افزود: این شرکت در سال جاری تمام تلاش خود را جهت اجرای شبکه فاضلاب در شهر های فاقد این شبکه بکار گرفته است و با عنایت به تنگنا های مالی و چالش های نقدینگی، مجموعه آبفا استان کرمان بر آن شده تا از تما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفسنجان، بافت و رابر صاحب شبکه فاضلاب می شوند/ استفاده مجدد از پساب در بخش صنعت

رفسنجان، بافت و رابر صاحب شبکه فاضلاب می شوند/ استفاده مجدد از پساب در بخش صنعت