مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 10:202023-08-28اقتصادي

عملیات تولید گاز از ایرانی ترین فاز میدان پارس جنوبی آغاز شد


رییس جمهور در بدو ورود به شهرستان عسلویه با عزیمت به محل فاز 11 میدان پارس جنوبی به عنوان بزرگترین میدان گازی مشترک جهان، از سکو و تاسیسات تولید گاز این فاز به عنوان جنوبی ترین و یکی از مهم ترین فازهای بخش ایرانی این میدان عظیم بازدید کرد.

- رییس جمهور در بدو ورود به شهرستان عسلویه با عزیمت به محل فاز 11 میدان پارس جنوبی به عنوان بزرگترین میدان گازی مشترک جهان، از سکو و تاسیسات تولید گاز این فاز به عنوان جنوبی ترین و یکی از مهم ترین فازهای بخش ایرانی این میدان عظیم بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید ابراهیم رییسی که صبح امروز دوشنبه به منظور افتتاح عملیات تولید گاز از فاز 11 میدان پارس جنوبی به شهرستان عسلویه سفر کرده است، در بدو ورود به محل استقرار این سکوی دریایی عزیمت و از بخش های مختلف آن بازدید کرد و با توضیحات دست اندرکاران از جزییات عملیات کم نظیر انتقال سکوی این فاز از فاز دوازدهم و نیز راه اندازی این فاز مهم میدان عظیم پارس جنوبی مطلع شد.

رییس جمهور در جریان این حضور ضمن بازدید از بخش های مختلف، با کارگران و مهندسان حاضر در این سکو که در شرایط سخت دریایی به شکل شبانه روزی در این میدان تولید فعالیت می کنند نیز به گفت وگو پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات تولید گاز از ایرانی ترین فاز میدان پارس جنوبی آغاز شد

عملیات تولید گاز از ایرانی ترین فاز میدان پارس جنوبی آغاز شد