مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 10:102023-08-30ورزشي

احتمال حذف ژیمناستیک از بازی های آسیایی


با مشکلات و اختلافاتی که ژیمناستیک با آن روبه روست احتمال حذف این رشته از بازی های آسیایی وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اسفند ماه سال گذشته بود که انتخابات فدراسیون ژیمناستیک برگزار شد اما چیزی نگذشته بود که فدراسیون جهانی اعلام کرد این انتخابات را قبول ندارد و رییس آن را به رسمیت نمی شناسد.

همین موضوع باعث شد تا مشکلات جدیدی سر راه فدراسیون و ورزشکاران قرار بگیرد به طوری که ژیمناست ها نتوانستند در چند رویداد شرکت کنند.

یکی از مهم ترین مشکلاتی که 2 ژیمناست کشورمان اخیرا با آن روبرو شده اند پایان لایسنس(اعتبار) است که اجازه رقابت به آنها را نمی دهد.

بعد از عدم حضور مهدی الفتی و محمدرضاخسرونژاد در مسابقات دانشجویان جهان حالا این خطر بیخ گوش آنها قرار دارد که از بازی های آسیایی هانگژو نیز حذف شوند.

  مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک برای حل این مشکل روز یکشنبه جلسه ای با زهرا اینچه درگاهی رییس سابق فدراسیون ژیمناستیک برگزار کردند اما نتیجه ای حاصل نشد و پیشنهادات مطرح شده در خصوص انتخاب سرپرست و حتی جابجایی ورزشکاران هم مورد موافقت قرار نگرفت.

  حالا نکته ای که در اینجا مهم است اینکه ممکن است 2 ژیمناست کشورمان با توجه به نداشتن لایسنس نتوانند در بازی های آسیایی شرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال حذف ژیمناستیک از بازی های آسیایی

احتمال حذف ژیمناستیک از بازی های آسیایی