مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 12:552023-08-28اقتصادي

افزایش 41 درصدی صادرات آذربایجان شرقی


صادرات گمرکات استان بالغ بر 5 میلیون 600 هزار تن به ارزش بالغ بر 3 میلیارد و 200 میلیون دلار داشتیم که از نظر ارزش دلاری 41 درصد افزایش نسبت به دو سال گذشته داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، لیلی اورنگی، ناظر گمرکات آذربایجان شرقی و مدیر کل گمرک تبریز امروز در نشست خبری با خبرنگاران استان اظهار کرد: گمرک جمهوری اسلامی ایران زیرمجموعه وزارت اقتصاد است و سازمانی حاکمیتی است و وظیفه بسیار پیچیده، اثرگذار و مهم در شاخه های مختلف جامعه را دارد.

وی با بیان اینکه ما از اینکه مرزبان اقتصادی جامعه هستیم، خوشحالیم؛ گفت: گمرک سازمانی است که از کوچک ترین تا اثرگذارترین مصوبات را تایید می کند.

ناظر گمرکات استان افزود: مجوزهای هسته ای، ارشادی، بهداشتی و غیره جزو وظایف ماست که ما به عنوان مجری این قوانین از نقطه صفر مرزی تا وسط شهر فعالیت می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اخذ حقوق و عوارض دولت، خدمت گزاری و تسهیل گری جزو وظایف گمرک در جبهه های متفاوت کاری است.

مدیرکل گمرک تبریز بیان داشت: مسائل مسافران، امانات پستی، خدمت رسانی به موکبین در حوزه مسوولیت اجتماعی نیز جز دیگری از وظالیف گمرک است.

وی با تاکید بر اینکه دقت بیشتر،  تخصص و ضریب هوشی بالا جوابگوی فعالیت در گمرک است، گفت: از بعد شان مملکت دیپلماسی مملکت و دقت و توجه به منافع ملی باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 41 درصدی صادرات آذربایجان شرقی

افزایش 41 درصدی صادرات آذربایجان شرقی