مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 18:502023-08-29پزشكي

247 زائر در مرز چذابه خدمات درمانی دریافت کردند


رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از ارائه خدمات درمانی به 247 زائر در مرز چذابه در شبانه روز گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرهنگ کره بندی بعد از ظهر امروز سه شنبه در گفت وگویی رسانه ای به خدمات ارائه شده توسط اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در یازدهمین روز استقرار در مرز چذابه اشاره کرد و گفت: روز گذشته تعداد 291 مأموریت اورژانسی با مشکلات گرمازدگی، گوارشی، قلبی و تنفسی انجام و 277 بیمار به صورت سرپایی در محل درمان و 14 بیمار به بیمارستان اعزام شدند.

وی به تعداد کل مراجعان به درمانگاه مرزی چذابه و سالن سرد در شبانه روز گذشته اشاره کرد و افزود: تعداد 247 نفر با مشکلات گرمازدگی، گوارشی، تنفسی و قلبی به درمانگاه مرزی چذابه مراجعه کردند که 2 مورد اعزام به بیمارستان های پشتیبان صورت گرفت و مابقی بیماران در محل درمان و ترخیص شدند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: اورژانس بیمارستانی در شبانه روز گذشته تعداد 16 مراجعه کننده داشت که 14 نفر تحت درمان سرپایی قرار گرفته و مرخص شدند و 2 نفر بستری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

247 زائر در مرز چذابه خدمات درمانی دریافت کردند

247 زائر در مرز چذابه خدمات درمانی دریافت کردند