مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 16:152023-09-02سياسي

مشکل حقوقی طرح گردشگری جزیره آشوراده حل شد


در نشست وبیناری مدیران ارشد استان با رییس قوه قضاییه، حجت الاسلام محسنی اژه ای از حل مشکل حقوقی طرح گردشگری جزیره آشوراده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پس از گذشت 14 روز از دستور رییس قوه قضاییه حل مسئله حقوقی طرح گردشگری جزیره آشوراده و دعوی حقوقی زمین های جزیره آشوراده، منتهی به صدور آرای بدوی و تجدیدنظر شد.

با صدور این رأی قطعی و حل مشکل حقوقی زمین های روستای متروکه که در جزیره آشوراده قرار دارد، مقدمات اجرای طرح گردشگری آشوراده که از 25 سال پیش تاکنون معطل مانده است، فراهم شد.

حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای رییس قوه قضاییه در این نشست برخط گفت: همانطور که در جریان سفر مردادماه سال جاری به این استان خطاب به رییس کل دادگستری گلستان تاکید کردم که در صورت لزوم اختیارات قانونی برای پیشبرد کار و حل مسئله، از جانب من به شما تفویض خواهد شد اکنون نیز تاکید می کنم که مجموعه دادگستری استان گلستان پس از حل مسئله حقوقی طرح گردشگری جزیره آشوراده، در سایر جنبه ها نیز وفق موازین قانونی، مساعدت های لازم را به بخش اجرایی داشته باشد تا کار این جزیره هر چه زودتر سامان یابد و انتفاع آن به مردم استان گلستان برسد.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در استان نیزبا بیان اینکه بیش از 20 سال بود که ما در دولت های مختلف پیگیر حل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل حقوقی طرح گردشگری جزیره آشوراده حل شد

مشکل حقوقی طرح گردشگری جزیره آشوراده حل شد